sobota, 26 stycznia 2013

Urodzinowe pudełko dla 13-latki :)

Witajcie :)

Dziś tak szybko pokażę Wam moje nowe pudełko z okazji zbliżających się 13 urodzin Kamili, które zamówiła u mnie jej babcia :)
Szczerze mówiąc nie mam pojęcia co w dzisiejszych czasach lubią dziewczyny w tym wieku ;) wskazówek też żadnych nie otrzymałam.... Postanowiłam więc, że do przekazania życzeń użyję obrazków z misiami z serii MeToYou .... kocham je!!! a skoro mi się one podobają, to mam nadzieję, że spodobają się także nowej przyszłej właścicielce boxa ;)
Barwy różowo- czerwone tak troszkę nawiązują do daty urodzin które będą.... 14 lutego ;)




Jak Wam się podoba?
Mam nadzieję że przynajmniej w połowie tak jak mi;) ...skromna jestem wiem :P
DO następnego razu! 3majcie się ciepło ;)

1 komentarz:

  1. Są moje kochane kropki, urocze misie a do tego elegancja i profesjonalizm w wykonaniu...więc nie moze sie nie podobać! jest super!

    OdpowiedzUsuń