sobota, 2 marca 2013

Pudełeczek kilka.... pracowity tydzień :)

Witajcie :)
Po krótkiej przerwie powracam z nowymi pudełeczkami :)
W sumie to nie tak do końca nowymi, bo już podobne wykonywałam :) Mówię tu o ślubnych boxach z butelką szampana. Coś kurcze ostatnio ta wersja jest bardziej popularna niż z tortami.... Dla mnie nawet lepiej, bo szybciej się je robi, a ja mam ostatnio nawał zamówień. Jakoś tak się porobiło, że sezon ślubny zaczął się u mnie bardzo wcześnie :) Cieszę się z tego ponieważ oznacza to że: po pierwsze- to co robię się komuś podoba :) a po drugie- im więcej teraz będzie zamówień na maj-czerwiec, tym łatwiej później będzie mi się wyrobić...a może nie? :) zobaczymy ;)
Oprócz ślubnych pudełek popełniłam także jedno z okazji chrztu świętego. I szczerze mówiąc jestem z niego bardzo zadowolona. Oby Klientka też była ;)
Poniżej kilka zdjęć, a ja uciekam już do zaproszeń komunijnych, których też troszkę muszę zrobić :)
Buziaki :*
 
 
 
 

 


P.S. U Was też takie cudowne słoneczko za oknem? :)

3 komentarze:

  1. Wszystkie są piękne, chyba odważę się i też takie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie zobaczę Twoje pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pudełeczka
    eleganckie
    dopracowane
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń