poniedziałek, 12 sierpnia 2013

W natłoku zamówień...

Cześć :)
Mam pełne ręce roboty, zamówień ciągle przybywa, a ja w niedzielę wyjeżdżam i muszę się z nimi wszystkimi uporać ... i znów dzień mi się z nocą zamienią coś czuję :)
Szybka fotorelacja z dzisiejszej twórczości ;)
Kolorystyka morelowo-herbaciana już  kiedyś u mnie gościła, tylko że w środeczku był wtedy torcik piętrowy. Dziś jest to NOWOŚĆ- kieliszki do szampana :)





I taka kolorystyka była niedawno i będzie jeszcze pewnie wiele razy, bo jakoś bardzo przypadła do gustu moim Klientom :) w tej wersji- bez cyrkonii :)



Bardzo dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami- nie macie pojęcia jak mnie cieszą i motywują :) Miłe słowa od Klientów to jedno, ale uznanie od "koleżanek po fachu" to zupełnie inna sprawa :) Także jeszcze raz DZIĘ-KU-JĘ! :)

5 komentarzy:

  1. Ale masz pomysłowe i dopracowane te pudełeczka, piękne z każdej strony :) Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełka i boski tort :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności narobiłaś :))
    Fajnie, że już jesteś :))))

    OdpowiedzUsuń