wtorek, 31 lipca 2012

Witam serdecznie na moim firmowym blogu.
Długo czekałam na tą chwilę... i jak widać cierpliwość moja została nagrodzona :)

Dziś, z okazji takiej, że jest to pierwszy wpis, postaram się pokrótce wyjaśnić w jakim celu blog został założony i co się będzie na nim działo.

"mój Kreatywny Zakątek" będzie pełnił funkcję pewnego rodzaju wirtualnego "portfolio" moich prac. Zamieszczać będę tu swoje wyTWORY wykonywane techniką scrapbookingu (kartki okolicznościowe, pamiątki, zaproszenia) oraz upominki na różne okazji- oczywiście ręcznie wykonywane. 

Zapraszam więc już wkrótce do oglądania pierwszych zdjęć. Będzie mi bardzo miło, jeżeli wyrazisz swoją opinię na temat poszczególnych prac w komentarzu.
Jeśli coś Ci się spodoba- napisz do mnie, a zrobię to na Twoje specjalne zamówienie.

See U soon



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz