poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Pierwsze prace- pamiątki z okazji Chrztu małego Kamilka

Witajcie!
Scrapbooking jest tak niesamowicie wciągającym zajęciem, że często tracę poczucie czasu -wtedy obiad jest kolacją ;)
NO ale nie o tym miałam pisać! 
Chciałam podzielić się z Wami pamiątkami z okazji Chrztu św, które wykonywałam dla małego Kamilka. Każda z prac miała inną formę- taki był zamysł, żeby nic się nie powtarzało. Nawet papiery używałam za każdym razem inne. 
Rodzicom chłopca pamiątki bardzo się podobały, wiec mam nadzieję, że i Wam przypadną do gustu (o ile w ogóle ktoś je kiedykolwiek zobaczy). 
Oto pierwsza pamiątka- czyli jakże popularny wśród scrapperek- exploding box.

W środku zamieszkał mały aniołeczek :)

Kolejna pamiątka to kartka w postaci książki. Bardzo fajna forma, dająca dużo możliwości dekorowania. W tym przypadku dekoracje były raczej skromne, ale wydaje mi się, że wystarczające :) 


Idąc dalej dochodzimy do pamiątki, którą zamówiła babcia małego Kamilka. W zamyśle miało się na niej znaleźć zdjęcie wnusia-i tak też się stało. Karteczka została wyposażona w pudełeczko, które nadało jej elegancji. 

A to już ostatnia pamiątka na tą uroczystość przeze mnie stworzona- po prostu karteczka :) Tak bardzo podobał mi się tekturowy wózeczek, że nie mogłam go nie wykorzystać. Całość różni się od pozostały pamiątek kolorystycznie (nie jest niebieska). To sprawia, że w zasadzie może być wykonana zarówno dla chłopca jak i dla dziewczynki. 




Mam jeszcze parę wolnych minut, więc może pokażę Wam karteczkę oraz bukiecik z pieluszkami, które również wykonywałam na chrzest. Tym razem dla dziewczynki- małej Isabel, która urodziła się i mieszka w Hiszpanii. Tam też poleciały pamiątki. Dotarły całe i zdrowe! :) aż dziw bo to przecież ok 4000 km... 
 

Na dziś to by było wsio. Jutro kolejne moje prace ale już nie na Chrzest :) 
Jeśli podobają się Wam moje wyTwory to zapraszam do składania zamówień.
Zachęcam także do komentowania (słowa krytyki przyjmę na klatę ;) a za wszelkie rady i uwagi będę wdzięczna- gdyż jestem początkującą scrapperką.

3majcie się ciepło!



1 komentarz:

  1. Witam!

    Miło mi, że do mnie trafiłaś :) Przez bardzo długi czas nie mogłam znaleźć nikogo tworzącego z naszego miasta, teraz się okazuje, że jakieś osóbki tam są :) Prowadziłam też spotkanka warsztatowo-spotkaniowe, niestety w miejscu, które niedawno zostało zamknięte. A do tego prowadzę także sklepik internetowy z produktami do scrapbookingu :) Zapraszam: www.scrapcafe.pl
    Ps. A torcik wyszedł bosko :)

    OdpowiedzUsuń