wtorek, 5 lutego 2013

Imieninowo

Witajcie :)

Dzisiaj tak króciutko.
Na początku bardzo serdecznie dziękuję za piękne słowa pod poprzednim postem- jest mi niezmiernie  miło że ten "przecudaczny" exploding box się Wam spodobał :)

Dziś karteczka robiona z samego rana z okazji imienin mojej bratowej- Agaty ;) Kolory dobrane pod jej upodobania (przynajmniej tak mi się wydaje:P) bo lubi srebro i fiolet chyba też :)
Ogólnie miało być w miarę lekko, bez zbędnych ozdóbek... ciutkę zimowo (bo to taka pora roku), ale z lekkim przebłyskiem nadchodzącej (mam nadzieję) wiosny  :)

Podoba się Wam? Mi w sumie chyba tak ;)

 

5 komentarzy:

  1. śliczna jest ;) taka w wiosennym klimacie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Bardzo mi się podobają te wywinięte rogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka jest śliczna! Taka delikatna i wysmakowana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przecudnej urody... muszę sie od Ciebie uczyć !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie :) Bardzo mi się podobają kwietne rożki :)

    OdpowiedzUsuń