piątek, 17 maja 2013

Na Pamiątkę Święceń Kapłańskich

Dziś trudny (przynajmniej dla mnie) temat do ogarnięcia- święcenia kapłańskie.
Myślę, że poradziłam sobie jakoś...chociaż sama nie wiem....
Cała kompozycja bardzo mi się podoba, ale boję się, że niektórzy mogą mi zarzucić, że bardziej przypomina im to pamiątkę I Komunii :) mam mieszane uczucia ...
Co o tym sądzicie? Tylko szczerze!



Pudełeczko ozdobiłam wygranymi papierkami z Magicznej Kartki- Poranna kawa, w których się zakochałam! Są niesamowite, sztywne, idealnie gładkie..nawet można powiedzieć śliskie. Najlepsze papiery z jakich do tej pory tworzyłam!
Dziś to tyle :) zmykam tworzyć kolejne pudełeczka :) Miłego popołudnia i udanego weekendu :)

4 komentarze:

  1. myślę, że umiejętnie wybrnęłaś z tematu, pudełko jest tak uniwersalne, ze idealnie pasuje na obie okazje :-) a wygranej papierków szczerze zazdroszczę, są piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie pudełko jest bardzo uniwersalne i świetnie się sprawdzi na tę okazję. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest po prostu cudne :))

    OdpowiedzUsuń