piątek, 10 maja 2013

(prawie) Bliźniacze kartki komunijne

Aloha! :)
Takie wakacyjne powitanie dzisiaj :) mimo, że cały dzień dziś pada deszcz, ja humoru nie tracę, bo jeszcze troszkę i dłuugo oczekiwane wakacje! :) już nie mogę się doczekać wyjazdu :) no i co najważniejsze mój M wróci do domu po 2 miesiącach nieobecności!!! :) jupii
ALe nie o wakacjach miałam pisać :)
A wiec tak króciutko... dziś dwie karteczki bardzo podobne, jedna z nich w komplecie ze skromnym pudełeczkiem.
Co o nich myślicie? :)
Pierwsza: 


i druga:

Miłego weekendu życzę wszystkim Tuzaglądającym :) PA!

3 komentarze:

  1. piękne! kursik na pudełko mogła byś zamieścić, bo wychodzą Ci takie idealnie równe, dopracowane (u mnie zawsze coś tam za luźne, albo za ciasne) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) wiesz, ja tez nie zawsze trafie z wymiarem :) ogólnie to dno pudelka robię zawsze 0.5cm większe od kartki a wieczko jeszcze tak ok 1,5mm większe od dna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i bardzo delikatne!

    OdpowiedzUsuń